Rotadan ve malenadan şüpheleniyorum aşı vurulduktan sonra oldu çocuk acaba aşı mı dokanıyor günde 15 kez bez değiştiriyorum pişik te oldu sürekli sıvı kaka var 3 gündür böyleyiz aşıdan önce böyle bir durum yoktu yaşayan var mı aranızda randevu alıp doktora da götüreceğim