Kızım 18 ay 23 günlük ve boy kilo olarak gayet iyiyiz hamdolsun.
3 öğün beslenme yapıyoruz kısaca size şöyle özetlemek istiyorum çevremdeki herkes çok ve kilo almış deyince acaba mı? Oldum ben..
sizlere de sormak istedim beni rahatlatın lütfen🥹
Sabah 10-11 arası kahvaltı (genelde 1 tam yumurta yeriz haşlanmış veya omlet fark etmez,5 zeytin 3 küçük dilim peynir,ekmek çoğu zaman vermiyorum)
Öğlen uykudan uyanınca bir kase çorba yine çorbanın kıvamına bağlı azıcık ekmek doğrayabiliyorum bazen
Akşam 7-8 gibi ne yemek varsa bir kase kadar da ondan yanına ya yoğurt ya da kefir içiyor(yarım çay bardağı)
Uykuya geçişte saat 10 gibi
210 ml devam sütü ve gece beslenmesi yok başka bu kadar.
Aralarda bazen meyve veriyorum eline bir dilim elma vs gibi düşünün veya bazen meyveli avokadolu falan yoğurt,puding yapıyorum.
Bu arada beni halen emiyor ama aklına geldikçe sık sık değil günde 3-4 kez belkide.
Sizde de çok mu ya?