Krmasli95 Kızlar mama değiştireceğim hippten aptamile geçeceğim ama direk mi kesmeliyim yoksa karıştırarak mı bebeğim 4.5 aylık aşırı ağlaması var gazı var mamaden olduğunu söylediler
odt Krmasli95 bende oğluma aptamil kullandm ama bizde de o gaz yapti bence en iyi mama bebalac gold gaz yapmiyor ve kilo da aldırıyor
defnesmom3 Krmasli95 karıştırma hiç o daha kötü olur sen geç direk aptamile çünkü her bebeğin hangi mamayı seçeceğini bilemiyoruz
nunual 3 aylık İkiz bebeklerim var SMA OPTİPRO mama kullanıyordum ve aşırı gazları oluyordu ağlama krizleri geçiriyorduk doktor tavsiyesi ile SMA COMFORT mamaya geçtik ve çok rahatladık artık ağlama krizleri yaşamıyoruz