seymayldz12 ben hiç emeklemedem doğum günümde direkt yürümüşüm bebeğim 4,5 aylık dönüyor ama yüzüstü olduğu an çığlık çığlığa ağlıyor hiç sevmiyor sürünmesi geç olur gibi geliyor her bebeğin gelişimi farklı arkadaşımın bebeği 6,5 aylık yeni dönemye başladı yeğenim 3,5 aylık dönmüştü ama hiç emeklemedi direkt yürüdü yaşına yakın her bebek değişik yani kısacası