Kızlar oğlum 9 aylık oldu sürekli herşeye ağlıyor ne yapsam ağlıyor ve 4-5 aydan sonra da bütün uykularından ağlayarak uyanıyor abartısız çığlık çığlığa diş demeyin artık gerçekten diş olduğunu düşünmüyorum oğlumu hiç adam akıllı sevemedim aylardır sevmemize bile ağlıyor yada tepki gösteriyor çok zor bir annelik yaşıyorum ne derdi var bilmiyorum uykuları zaten yok annelik yapmak artık böyle benim için çok umutsuz karamsar bir iz bırakıyor ağlaması bende artık bir tahammülsüzlük yapıyor oyun oynuyorum ağlıyor ek gıda zaten düzensiz huysuz aksi bir bebek aylardır geçer diye sabrediyorum ama yok çaresini de bulamıyorum her ay doktoruna söylüyorum her ay aynı cevap diş hiç böyle keyifli uyanması yok çok uhte kaldı içimde ya böyle neşeli bir güne başlamak haram bize hep bir telaşla uyanıyoruz noldu niye ağlıyor diye böyle olan varmı anlatabildim mi bilmiyorum çok çaresizim artık kendi bebeğimden kaçar oldum çöl zoruma gidiyor bu doktor iyi dediğiniz varsa açığım önerite yada ne bileyim benim bebeğimde böyle diyen varmı ben aylardır kimseye anlatamıyorum bi rahatsızlığı bar bu çocuğun diye yenidoğan dönemi de böyle idi hep sıkıntı sevmeye korkardık eşimle yoğun bakım süreci yaşadık katılma nöbeti geçiriyordu birde o korku var bende her ağlamasında katılacak nefessiz kalacak diye yardım edin lütfen 🥺