Arelll canım bende çok korkuyodum ama dikkatli izleyip ebe hanım tuttuğu biçimde bebeklerimizi tutarsak bi sıkıntı yaşamıyo hatta bizim oğlan bazen onu oyun sanıyo 3.ayımıza giricez bizde bi zararını görmedik dikkatli yapmakta fayda var tabi ama emin ol bizim endişelendiğimiz gibi bi durum değil