Çok yorgun bir anneden herkeze merhaba 🥰
Oğlum 17 aylık son 1 haftadır gece 2 de uyanır sabah 6:30 kadar uyumuyor karnı tok bezi temiz ama yinede uyumuyor.Yalnız anneyim Belçikada yaşıyoruz ailem akrabam hiç kimse yok yani 5-10 dakika ilgilen diyeceğim kimsem yok.Çalışıyorum akşamlayın pazartesi çarşamba okula gidiyorum akşam okuluna o arada eşim bakıyor. Çarşamba perşembe cuma işteyim akşam ve ayriyeten her akşam döner temizliğine gidiyorum saat 22:30.Çok yorgunum uykusuzum halsizim gündüzleri yemek falan temizlim cocuğumla oynamaya çalışıyorum ama yetemiyorum sanki.Sinirlerim çok bozuldu bu aralar çok huysuz yemek hiç seçmezdi ne yaparsam onu yerdi ama artık yemek seçiyo.Gece uyandına salıyorum 3-4 saat ve bu bana zor geliyor. Bazen çok kızıyorum ,, Off uyu artık “ diye sesimi yükseltiyorum sonradan çok üzülüyorum 🫤🫤 ama elimde değil.Sizin cocuklarınız bu aylarda nasıldı??