Arkadaşlar merhaba benim bebegim 6 aylık suanda. ilk 4 ay iki gögsümden de emiyordu ama sağ gögsümde adapte olma sorunu yaşadık . bende bebegimde bi türlü adapte olamadık ve zamanla sola göre daha az emzirmeye başladım . Sol gögsüm günde 10 defa ise sağ gögsüm 3-4 defa olmaya başladı . geceleri de koynumda emerek uyutuyorum ve sırf uyanmasın diye de sabit solu emzirmeye başladım böylelikle sağ gögsüm komple söndü hem artıl süt yok hemde sekil olarak da bi gögsüm yok denilecek kadar küçüldü ,digeri süt dolu . Dışarıdanda bariz belli oluyor herkes farkediyor bunu . Rahatsız edici bi görüntü bununla ilgili tavsiyeniz öneriniz varmı veya sol gögsümde süt kesildiginde eşitlenirmi yoksa biri büyük kalırmı ? Veya tekrar bu durumu düzeltebilirmiyim eşitleyebilirmiyim .