berennur01 bence gerekli yani tekrar doğursam tekrar alırdım.
kızım tutunarak yürüyordu ama dışarda yürümüyordu zorlanıyordu heveslenmesi açısından ilk adım ayakkabısı alıp her gün dışarda yürüttüm sıkılana kadar 1 yaşına basar basmaz da hemen yürüdü yani bence ayakkabının etkisi büyük her gün ayakkabısını alıp yanıma getirirdi gezdir beni der gibi