Kızlar benim bebeğim şuanda 6 aylık ama 3 4 aylığına kendi memleketime ailemin yanına gidicem.Orda kullanmak için anne yanı beşiklerden alicaktim ama bizimkiler 8-9 aylık olduğu zaman onu kullanamaz beşikten düşer hangi şehirdesiniz abi bir beşik araştır dediler.Nasil bı beşik almalıyım sadece 3-4 ay kullanicak bebeğim sonra ikinci çocuğa sakliycam?