baharne Allah aşkına ya hasta hasta öpülür mü ya..bizim toplumumuz tabi bebeğe çocuğa yada aileye bulaşır mı düşüncesi yok.gelir gider sarılır öper sonra zaten herkes hasta salgın var bizden mi geldi başka yerden mi der yada bizden kapmasan başkasından gene bulaşacak derler..biz yetişkin olarak bu kadar ağır atlatıyorsak hemen kapıyorsak hastalığı onlar küçücük beden nasıl kapmasın .. minicik beden hastalık çekecek şimdi uzunca süre..siz sabah doktora götürün ilerlemeden