Elfgrn Meri-Mel Öyle oldu şimdi diyorum iyi ki o zaman olmuş en azından ikinci düşünmüyorum ama bir gun istersem ikisinin arasında yaş farkı iyi olur 30 geçmeden aradan çıkarmış olurum diye düşünüyorum.