mutlulukkkkk 25 gün önce doğum yaptım. Ama sürekli aklım bebeğimde uyuduğunda kusmuğu boğazında kalır fark etmem diye uyumak istemiyorum o uyurken. Yada aklıma sürekli bişey olur mu korkusu var. Aşamıyorum bu durumu normalmi ?
araskusum mutlulukkkkk ben ilk gün anneme ‘hangimiz bebeği bekliyor hangimiz uyuyor ilk diye sormuştum normal yani zamanla aşarsınız 😂
mutlulukkkkk araskusum ay benim 1 ay olacak hala tedirginim. Biri kucağına alcak diye korkuyorum bi yerine bişey olur diye içim içimş yiyor
pamirsmama 9 ay oldu hala aynı korkular maalesef… sürekli aklımda kötü senaryolar:( terapiye başladım tavsiye ederim