Eymen0318 Nasil olmalidir ? Gunde kac defa uyumali gece kac kere beslenmeli ? Oglum dun 14 aylik oldu henuz yurumuyor ama cok az kaldi her yere tutunarak gidebiliyor.14 tane disimiz var.Uyku duzenimiz berbat ☺ Ve mama ile beslenen bir bebek.
Emelli Eymen0318 benmde oğlum 14 aylık . Uyku düzenimiz çok şükür iyi. Günde iki kez uyutuyorum. Gece uykumuzdasorun yok ama üç kere belki daha fazla kalkıyor emmek için . 8 dişimiz var. Mama vermiyorum yedigim herseyi yedirmeye çalışıyorum.
Karam Eymen0318 gunduz tek uykuya gectik gece 1 kere yada 2 kere uyaniyo 4 disimiz var dewam sutu iciyo yedigimiz herseyden veriyorum baharatlari seyler haric 4 disle kaldik 😀kanepelerden tutunup kalkiyo hic durmuyo yerinde
Buse_ Eymen0318 kızım da 14 aylık yürümüyor ama yürüme arkadaşıyla gezmeye bayılıyor,8 dişi var. Sabah 8.00-8.30 gibi kalkar akşam 9.30 da uyku hazırlığına başlarız gündüz 2 defa uyuyor ilkinde 2-3saat ikincisi 1-1.5 saat gündüz yemek ve meme gece yatarken ve ilk uyandığında yine mama. Bu ara grip ilaç kullanıyoruz o da çok uyku yapıyor 1 defa kalkıyor sadece o da sabaha karşı 6/7 gibi
Mmbd Eymen0318 biz 12 aylik 15 gunluguz... 3 aydir asagi yukari tek uykuya gectik saat 1-2gibi yatar ogleden sonra 3-4 gibi kalkar sonra aksam 8-9 arasi uyur oglum..
Eymen0318 Emelli Bizde mama icin en az 3 4 kez uyaniyoruz ama artik cok zor oluyor gunde iki defa uyuyor ama herkes bir kere uyumasi yeter diyor anlamadim.Sizinki yuruyor mu peki.Yedigimiz herseyden bende yediriyorum.Zaten cok istahli bir bebek 🙄
Emelli Eymen0318 evet yürüyor. Günde iki kez uyuyor suan. Bana doktorumuz kendisi tek uykuya düşürecek. Siz müdahale etmeyin demişti.
Eymen0318 Karam Bilmiyorum bizimki dislerini cifter cifter cikariyor acaba uykusu o yuzdn mi bolunuyor ..Agrisi varsa uyumaz diyorlar her zaman da calpol vermek istemiyorum.Bi yuruse belki yorulur cok zor bi donemdeyiz 🙄
Eymen0318 Buse_ Ne guzel yaa hasretim uykuya gece emzigi cikar uyanir saga sola doner uyanir acikir en az 2 defa mama icin uyanir benim oglum niye boyle cok uzuliyorum 😑
Eymen0318 Emelli Anladim sagolun.Ins bizimkide bir an once yurumeye baslar sanki o zaman yoluna girecekmis gibi hissediyorum bakalim.
Karam Eymen0318 ewt cnm disten uyumuyodur aynn zor donemdeyiz cift ciktigindan dolayi uykusu bolunuyo suan zorla uyuttum oglumu uyumamak icin direniyo resmen
Buse_ Eymen0318 güzdüz çok yorulmuyor mu acaba illa yerinde durmuyordur ama aldığı enerjiye göre yetmiyor mu acaba oynaması iyice yormaya deneyin bir de 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Emelli Eymen0318 evet genelde öyle derler. Yürümeye çalışan bebek sıkıntı yaparmıs kendine. Yürüyünce normale döner derler. Ne kadar dogru bilemem 😊
Eymen0318 Buse_ 5 dk yerinde durmaz cok hareketli ama ayni zamanda biraz da kilolu acaba o etki eder mi 14 kilo su an..Yuruyus arkadasi aldik hic deneme yapmiyor..Bende oynatiyorum elimden geldigince ama hic disari cikamiyoruz havalardan.Disarda cok guzel uyur mesela temiz hava filan.
Buse_ Eymen0318 yani kızımda zayıf bir bebek. Evet temiz hava da çok güzel uyuyorlar yaz bi gelse ah ah
Kuzumveben Eymen0318 15 aylik bebegim gunduz tek uyku 1 gibi uyuyor 1,5 saat sonra uyanir 2,5 gibi yani,gece uykusunada 9.30 gibi gecmis oluyor cok sukur gece uykumuzda iyi,13 disimiz var 3 tanede yolda geliyor
Eymen0318 Kuzumveben Ne guzel uyku sorununuz yok.Darisi basimiza ne diyim ozeniyorum boyle okuyunca :/
Kahvegerek Eymen0318 merhabalar 16 aylık oğlum 1 yaşında uyku düzenimizi oluşturduk. Akşam 8:30-9 da uyuyor sabah 9 ila 10 arası uyanıyor gece süt içiyor uykusunda 4 saatte bir onu hala bırakamadık. Öğle uykusu 2 veya 2,5 saat tek uyku. Ya 1 de ya 2 de uyur değişiyor
Eymen0318 Kahvegerek Merhaba , bende 1 yasinda uyku duzenini olusturmayi denedim ama dişleri cifter cifter geldi ve malesef basaramadik.Su an nispeten iyi dis konusu.Benimde hayalim oglen bir defa 2 saat uyusun sonra aksam 9 bucuk gibi gece uykusana gecis yapsin..Gece devam sutu veriyorum normal sut hic denemedik.Ama onada baslicaz biraz yasini gecsin diye bekledik.Umarim bizimde artik bi duzenimiz olusur :s