Elfgrn Toprak2509 Benim vardı ne zaman kafamdan attım o zaman hamile kaldım. Tedavisiz oldu 3. Yılda hamile kaldım kızım 2 yaşına girecek şimdi, hiçbir sorun yoksa eşiniz de gözüktüyse biraz akışına bırakmak gerekiyor. Stres en büyük düşman bu konuda
Toprak2509 Elfgrn gayette akisindaydi aslında ama olmuyor .benimde bir kziim var ikinciye aşılama olmak istemiyorum
Tubor Bizde sebepsiz infertiliteydik . Iki asilama sonuc vermedi tup bebekle bebegimiz oldu suan 2 yasinda kendisi. Ve ikinciye kendiliginden supriz bi sekilde hamileyim 7 .5 aylik :)