Merhabalar gerçekten sürekli buraya yazmaktan bende yoruldum ama belki biri benimle aynı durumdadır diye yazıyorum bebeğim 31 haftalık doğdu suan 8 aylık olacak ama düzeltilmiş yaşı 6 aylık emeklemeye çalışıyor emekleyince kafasını net bir şekilde kaldırıyor mama sandalyesinde tutuyor ama hala başı öne geliyor kucakta falan hala desteksiz oturamıyor ne yapacağım bilmiyorum nörolojik olarak bir sorunu yok ama anne yüreği işte