betulll46 araskusum ailemden uzaktayız malesef eşimle yalnızız o da işe başladı :( o evdeyken ona bırakıp uyumaya çalışınca da uyuyamadım bikaç kere ağlama sesini duyunca yatamıyorum kötü hissediyorum kendimi bi an önce düzelir inşallah 😞
Hatice0910 betulll46 probiyotik destekli daha iyi geliyor canım sab simplex yine danışmadan kullanma sen önerir bence ikinci söyledğimde çok iyi ama bazı bebekleri isalde yapıyormş formda denk gelmştim uyku etkiside var relactazın bebek baya sakinliyo
betulll46 Hatice0910 teşekkür ederim aklımda bulunsun bu elimdeki damlaya tekrar başlayıp fayda göremezsem bakarım buna da 😊
tugbaipekkk betulll46 şuan 24 günlük bebeğim var ve bire bir aynı sorunları yaşıyorum .Emzirirken bu normal mi diye forum okumaya geldim inşallah 40ından ümitliyim
betulll46 tugbaipekkk bende emzirirken yazdım postu:( gerçekten ben de siz gibi düşünmeye başlamıştım artık normal mi acaba diye sadece biz böyleyiz sanmıştım Allah yardımız olsun 😞