Arkadaşlar merhaba . Yeni bir eve taşındık. Normalde eski evimizde kiracı olduğumuz için, konsolun aynasını duvara monte ettirmeyip konsolun üzerinde kullanmıştık. Yeni eve taşınınca heves ettim duvara monte ettirelim dedim. Eşim de duvara monte edilmesi için birileriyle anlaştı getirdi, yapılacak başka işler de vardı evde. Eve de yabancı biri girince bebeğim çok ağladı. Bana aynayı nasıl takalım diye sordular gösterdiler ama o an gösterdikleri yükseklik gözüme iyi gibi geldi böyle iyi dedim. Sonra baktığımda hiç hoşuma gitmedi, ayna çok yükseğe takılmıştı. Aşırı moralim bozuldu. Önemsiz bir konu gibi gelebilir ama sinirimi bozdu bu durum. Görsel ekliyorum, sizce çok kötü duruyor mu? Kötü dursa bile bu saatten sonra yapılacak bir şey yok ama fikir almak istedim.
