asmkkx Benim kızımda 3.5 aylıkken meme reddi yapmıştı 4. Ayına kadar yapabilirmiş bütün bebekler. Bi emzirme danışmanı ile görüşmüştüm. Sık sık meme teklif etmeyin, uzun aralıklar koyun ve olduğunca uykuda emzirin demişti. Ayrıca biberon vermeden devam etmemi iletti. Bir yandan da mama rahatlığına alışmamalı çünkü sütünüz var. Açikcasi bi hafta kadar aç kaldı kızım. Ben emzirmek için kucağıma alınca anlıyor ve ortalığı yıkıyordu, annem alıyordu yada eşim sakinliyordu. Artık ben neden emmiyor aç diye ağlıyordum. Ama biberon teklif etmedim. Ayrıca bir süre bebeğinizi emzirirken bebekle göz teması kurmayın, onunla yüksek sesle konuşun yani ona yüksek sesle canım oğlum, güzel kızım, tatlı bebeğim gibi şeyler söyleyin. Sessiz ortamda ve karanlıkta. Tam herseyi merak etme dönemleri memede iken çok hızlı dikkatleri dağılabiliyormuş. Sizde biraz sabırlı ve dayanıklı olun mutlaka emmesi düzelecektir. Ayrıca gündüzleri bebeğinize meme teklif etmeden önce Bi iki dakika sağım yapın sütünüz tanzikli gelmesin, sonra emzirmeyi teklif edin. Tanzikli gelen sütte bebeği memeden uzaklaştırıyor 🙂 Uzun oldu kusura bakma 🙂