Umutunannesi_ Oğlumun bir iki gündür saçlarında dökülme oluyor üç beş tel geliyor elime dokununca normal mi bu aylarda oluyormu bilen varsa yardımcı olabilirmi
Umutunannesi_ Nergiz-defne yok avuç avuç değil ama saçına dokundum 2 3 tel geldi iki kez farkettim endiselendim açıkçası
Nergiz-defne Takip edin avuç avuç gelmedikçe sıkıntı yok benim kızım 3 aylıkken öyle idi 0 ta vurduk saçını şimdi çok güzel saçları var ara ara tel tel dökülmesi normal
Umutunannesi_ Nergiz-defne o donemlerde oglumda birkez döktü bebek saclarini yeniden çıktı tamamdır teşekkür ederim