Bir dert çöktü şu saatte içime önerisi olan veya benim gibi olan var mı merak ettim.
İki kızım var Allaha şükürler olsjn biri 4,5 yaşında biri 11 aylık. Büyük kızımla o kadar çok ilgilenirdimki bebeklik dönemlerinde bile sürekli oyunlar aktiviteler sürekli birşeyler öğretme çabasındaydım. Gelişimide hep önde ilerledi. Şuanki durumumda ortalık o kadar karışıkki anlatamam. Küçük kızım ortada büyüyor diyebilirim. Ancak onun yemeği uyuması hijyeni sağlığı gibi bakımlarına yetebiliyorum. Ama öyle birşeyler öğretmeler saatlerce konuşmalar hikayeler masallar falan hiç yok. Ondan mıdır bilmiyorum büyük kızım yaşına girmeden kelimeleri vardı. Küçük kızımda hemüz kelime yok. O kadar üzülüyorumki bu duruma iki çocuğumuda eşit ilgiyle büyütmek isterdim öyle olamadı. Zaten Allah bugünğmüzü aratacak bir hastalık vermesin ama sırayla hastalanıp duruyoruz. Yaprak dökümü gibi herkes birbirine bulaştırıyor.
Telefon galerim bile büyük kızımın bebeklik fotoğraflarıyla dolu. Küçük boncuğumuda çekiyorum ama o kadarda fazla çekememişim fırsat bulamıyorum hiç birşeye evde sürekli bir koşturma halindeyim akşam nasıl oluyor anlamıyorum. Küçüğümün hakkına girmek istemiyorum. Bizim ablasından ayrı vaktimiz ablası okuldayken iki uyku arasında olan 3 saatlik zamanımız oluyor ondada ek gıdasını ver eve akşam yemek yap falan derken geçiyor zaman yemek yapmak zorundayım çünkü büyük kızımda akşam evde yemek yiyor bebeğim uyurken yapıyım desem onu uykuda bırakamıyorum maalesef sürekli ya pışpış yada ayakta sallama desteği istiyor. Küçük kızım bebekken bazen yemek bile yapmızdım babasıyla geçiştirirdik birşeylerle sadece ona ek goda ayarlardım ama şimdi durumlar öyle değil.
Neyse uzun ve karışık anlatmış olabilirim içimi Allah tüm evlatlarımıza sağlık huzur mutluluk nasip etsin.