ozlemyavuzoby Bebeğim 36 haftalık prematüre doğdu. Şuan 13,5 aylık ama hâlâ diş çıkarmadı. Endişeleniyorum tabiki kontrole götüreceğim de böyle olup sorun yaşayan var mı acaba rutin kan tahlillerinde değerleri normaldi.
dertlikaval ozlemyavuzoby ilk 12 ay içinde diş bekliyoruz diye osman gönülal söylüyor yine bir götürün baksınlar
ozlemyavuzoby dertlikaval takip ediyorum Osman beyi ama bir kaç soru cevabında da düzeltilmiş 14. Aya kadar bekleyin yazmıştı