Kızlar bugün bursada deprem oldu biliyosunuzdur belki çok şiddetli değildi ama beni ölüm korkusu sardı ölüm korkusuda değilde günahkar ölme korkusu kapalı değilim namaz kılmıyorum içim çok huzursuz bi an önce tesettüre girip namaza başlamak istiyorum namazı sürekli başlayıp başlayıp bırakıyodum ama şuan günahkar bi şekilde ölmekten çok korkuyorum tekrar deprem olur çıkamam burdan diye çok korkuyorum oglum ağladı beraber yatalım diye izin vermem normalde ya deprem olursa diye yanımıza yatırdım bilmiyorum hiç böyle hissetmemiştim günahkar ölmekten çok korkuyorum öyle kötü bi insan değilim ama namaz kılmıyorum tesettürlü değilim bence bunlar günahkar ölmem için yeterli bi.sebep benim için nolur bana dua edin tesettüre gireyim bi an önce namazlarımı devamlı kıyalım tesettüre girmeyi.hep çok istedim ama bi türlü cesaret edemedim hep erteledim bana dua edin bu sefer başarayım