Oğlum 15 aylık ilk dişini 10 aylıkken çıkardı. Şuan 2 altta 3 tane üstte var. Üstteki ön dişlerin yanında bir tanesini patlatamıyor morardı. Yarın bi sağlık ocağına gideceğiz. Aklıma takıldı. Diş sayısı az mı bu bir problem mi aceba?
Bilgisi olan yada bebekleri bu ayda olanlardan bi öneri🥲