aileceksaskiniz kızım 17,5 aylık olacak 3 kez kestim ama her seferinde ya diş çıkarası tuttu ya hastalık dönemi girdi hep başa sardık. Şuan yeni taşındım yerleşme bittiğinde eve biraz daha alışmış olup odasıyla aynı anda kesmek istiyorum. Yanımda uyuyor ve ben yanında yokken uyuyor ben odaya girdiğim andan maksimum yarım saat kadar sonra uyanıyor. Bu kadar aydan sonra ilk kez göğüs ucu yaram oldu çünkü gece kalkıp kendi açıp bile emiyor. 🥲