ayseniz66 Doğum yapalı 35 gün oldu normal doğum yaptım dikişlerim çoktan geçti ama dikiş olan yerler sızlıyo ve oturunca acıyo ve ordan kanama oluyo hastaneye götürenim de yok yaşayan var mı veya ne yapmalıyım
aybarssmom_ Ben de normal doğum yaptım 40ım çıkınca normal 40 kanaması oldu dikiş sızlaması vs olmadı herhangi bi dikiş bakım ürünü yazdılar mı size