Kızım 3 yaşında doğdu doğalı ilaç vs pek iciremezdik zorla bı şekil verirdik artık gücümüz de yetmiyor bir damla ilaç iciremiyoeuz bogulurcasina öksürüyor iciremiyorum zorla verince kusuyor doğal tarifler imkansız çocuk zaten çok iştahsız endoskopiye alinacak üç haftadir toparlamasıni bekliyorum damardan tedaviye götürdük desteklemek lazım evde bende farkındayım yok bana mısın demiyor her hastalığında tukeniyorum kuş kadar gözümün önünde eridi bitti elimizden hiç bişey gelmedi o kadar yıprandım ki bu süreçte çölyak tanısı kondu kesinlestirip diyete başlamak için endoskopi lazım iki ay olacak halaaa yaptiramadik çünkü hasta bizim ici dua edin de bu süreçleri çabuk atlatalkm çocuğum biraz toparlanıp kendine gelsin