merveeeklc şuan tam dökülme zamani aslinda benim bi 7. AYa kadar döküldü şuan 14 ayliğiz azaldi dökülmesii napabilirsin biberiye suyu cok oneriyolar kullanabilirsin veya doktora danışıp vitamin ilacı alıp kullanabilirsin belki kullaniyorsundur bilemiorumda kullanmiyosan kullansan iyi olur vücut toparlanmış olur