Selam kızlar oğluma Lego duplonun 85 parça setini sipariş verdim. Birde yeşil altlığını . Bizde eskiden olan logolar var ya pilsanın. En çok oynadığı oyuncak oydu her gün robot araba tren falan yapalım istiyor beraber. Bende paraya kıydım aldım ikisi 2500 lira gerçekten şaka gibi. Ama pilsanın legosunu sevdiğinden seveceğini düşünüyorum . Birde diğer aylar almam önerebileceğiniz Lego hangisi neler güzel oluyor parçaları ☺️ bu Araf’a 27 aylık