Benim oğlum da aşılıydı, bir hafta içinde iyileşti evde. Allah uzak tutsun hastanede daha fazla enfeksiyon kapıyorlar diye yatış yaptırmak istemedik zaten aşısı da vardı. Bol bol emzirin, ama çok diğer çocuklarla da temas halinde olmasın. Benim oğluma bir çocuktan bulaşmıştı.