Edizin_Annesi merhaba 1 hafta olmuş ama bilgi almak istedim bebeğiniz ne durumda dün teşhis kondu 2 serum 6 antibiyotik iğne birsürü bakteri öldürücü şurup alerji için damla vs verildi şuan keyfi yerinde ama kızarıklığı devam ne durumda bebeğiniz acaba mümkünse öğrenebilirmiyim acaba