Bebeğim 10 günlük meme ucum olmadığı için hemşire önermişti o zamandan beri silikon uç ile emziriyorum şimdi ucum çıkmaya başladı bir iki kere denedim hemen olmasa da memeyi alıp emip geri bıraktı ağladı inatlaşmadım ama artık bırakmak istiyorum tecrübesi olanlar nasıl bıraktırdınız fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🙏