buglem_moms annevebebegiii__ sağlam oluyorlar bende tokideyim ama pencere kapılar flan soğuk geciriyo gittiğim çoğu tokide aynı şekilde
masterchefiniz annevebebegiii__ ben oturuyorum çok memnunum park bahçe de çok güzel. Her 3 bina arasında park var .
Esinzhl annevebebegiii__ yeni yapılan rokiler çok güzel görünüyor oturmadım ama olsa otururdum tek sorun yani in cin top oynayan yere yapıyorlar şehrin en uc yerine bir tek bu eksi bence
simseklivekalpli annevebebegiii__ yani dış malzemesi güzel ama içinde kullanılan banyo mutfak vs malzemeleri kötü diye biliyorum
annevebebegiii__ masterchefiniz bizim evimiz biraz uzak merkezi yere ama daha yeni bina sizin oraya zamanla geldi mi market falan
masterchefiniz annevebebegiii__ bizim binalar eski binların yanına yapıldı market vardı zaten şok var birde kuaför var pazar yeri de vae
forumgurmesi Yapı olarak toki kadar sağlamı az bulunur Türkiye’de, annemler Ankarada daha üst gelir için yapılan Toki projesinde oturuyorlar evin içi dışı çok büyük,güzel ve kaliteli. Sıradan tokiler gibi değil her gören hayran kalıyor.
annevebebegiii__ buglem_moms teşekkür ederim canım bende park olmasından dolayı sevindim oturduğumuz yerde yok öyle park çok