Benim kızım da 18 aylık çok vurma huyu vardı ama benim araştırdığım da bir doktorun tavsiyesi çok iyi geldi bize vurduğu zaman ellerini aşağıda tutup bunu yapmanı istemiyorum,bu tavır sana hiç yakışmıyor,şuan neden vurdun korkuyor musun yada neden yaptın çok mu sinirlisin merak etme geçecek gel sarılalım diyin çok ağlasa da bu durumu tekrar edin içindeki enerjiyi en azından ağlayarak atmasına izin verin diyor di ben bunu uyguladım ve maşallah bir hafta da fark etti artık vurmuyor hiç neden ve ne zaman yaptığı ni da gözlemlemek gerekli genelde korktuğu zaman yada istemedigi bir şeye zorlandiginda yaparlar diyorlar ben neden yaptın korkuyor musun gel sarılalım dedim hep geçti çok şükür size de tavsiye ederim ağlasa da ellerini bırakmayın sarılın