PrensiminAnnesi17 evde genelde saclarim klasik anne topuzu 😄 haftada bir falan duzlestiriyorum genelde haftasonlari, sac makyajla guzelligimi unutturmuyorum kocama 😂 ojesiz dolasamiyorum ayda bir kas biyik aliyorum bunlarin hepsini gece uyurken yapabiliyorum olsun onemli olan kendimi birakmamak yuzum icin de en iyi yaptigim sey sabah ve gece DALİNle kopurtup yikamak. Diger yikama jellerine para vermeyin yuzunuz tahris olur dalin hem cildi yatistiriyor hem de cok guzel temizliyor. Ben sivilcelerimden de bu sekilde kurtuldum sadece kucuk izlerim var onlar icin de fikirlere acigim. Bir de kilo vermem lazim cunku boyum kisa 😏