user12345 sevgili anne ve annelerim, daha yeni bu dertle boğulurken denediğim bazı teknikler işe yaradı. Çok çaresiz hissettiğimden belki işinize yarar diye anlatmak istedim. Öyle bir kol sonra diğer kol denedim asla olmadı çok korktu ağladı uyandı hep. Gündüzleri direk kundaktan çıkarttım ya arada kucağımda uyuttum ya yatakta yüz üstü yada yan yatırarak. Baktım yan uyumaya başladı ki bu da neredeyse 2 haftamı almıştı alışması (bu arada asla yanından ayrılmadım ne gece gündüz hep elim üstünde korktukça tuttum, öptüm). Alışınca gece de başladım yan yatırmaya yine hiç uyumadım hep sarıldım. Hatta eşimi salona gönderdim yatakta hep oğlumla uyuduk. Ve inanır mısınız alıştı. O kadar iyi zamanda bırakmışım ki şuan resmen dönüyor kendi çevresinde kundakla asla tutamazdım. 3 buçuk ay olunca kesin bırakmış olmalı sonra eminim daha zordur ben bu zamanda bile mahvoldum ama sonunda başardım. Kundaktan mezun olduk artık çok daha rahatız. Umarım bir işinize yarar sizin de bu bilgiler 🙏