Deletedmom_215 Bugün eşimle gündemimiz buydu🙈Kışın 1000 lirayı vurmuyor fatura ama yazın fazla fazla aşıyoruz.İzmir’de yaşıyoruz ve yazları klimasız yaşanacak gibi değil,en az bi 8000 öderiz bu yaz diye konuştuk bugün.Her şey o kadar arttı ki sadece yaşıyoruz artık.Asgari ücretle geçinmek zorunda olan milyonlarca insan var üstelik,ne diyeceğimi bilemiyorum…