Hiç kafana takma banada aynıları dendi yok şekerin vaar suyun fazla hamileligimi zehir ettim bu yüzden kendime diyetti insulindi su fazlaliligi kendiliğinden olan birşeyde oluyor ilerleyen haftalarda düzeliyor bana son haftamda artık suyun azalmış demişlerdi erken doğum riski oluyor yormicaksin kendini ben çok yordum 37 de doğumum oldu oğlum sağ salim doğdu şuan 48gunluk o zehir ettiğim günlere yanıyorum şuan hamur işini kes protein beslen düzene giriyor hersey