Elif34nur bir kaç ay çok güzel kılo aldı ama şimdi sanmıyorum yani tartmadık gerçi de anlaşılıyor infatrini de kullandık biz o zaman tabi daha küçüktü onda da aynı sekılde kılo alımı sonrasında yine duruyor ben son olarak endokrinoloji de gidicem çünkü tiroid değerleri gastroertoroloji bir bakılsın dedi o bölüm de artık birşey çıkmazsa yesin kalksın kıloyu dert etmeyeceğim