esilamom02 defnevedoruk şuan bende öyle düşünüyorum burda post açmasaydın aynı beşikten yine alırdım iyiki de danışdım sizlere
esilamom02 ceylanay bende pişman oldum benim ablamın ikizleri var oda pusetten sonra yer yatağına geçiş yaptı pusette 3 ay durdular birde o zmn maddi imkan yoktu annem hep der ablan nasıl beşiksiz büyüttü örnek al diyor hep bende park beşik almayı düşünüyorum
esilamom02 _mom iyki de yazdınız bende almayı düşünüyorum bu beşikte iki kere düştü kafayı yemiştim park beşik daha iyi olur
prenses3565_ esilamom02 benim kizim o besikle her yere gitti uyumazdi besiksiz asla baktim buyudu olacak gibi degil kaldirdim komple besigi evden o da gormesin diye 4 gun cok sorun cektik ama alisti sukur
VahsiKelebek_ esilamom02 kız on aylık bebek bunda mi yatar düşer. Park yatak al yeni alacaksan canım. Olmaz artık bunlar. En azından uzun süre kullanirsiniz
prensesanesi01 esilamom02 ay emin ol canım benim kız da öyleydi asla ben dışında kimse uyutamazdi gerçi orası halen öyle de şu anda mesela 11 de yatağa giriyoruz 1 saat bazen daha geç uyuyor
Hry-ayhn26 Park yataklar var sallanabilir ve kademeli oluyor sonrasında oyun alanı olarak da kullanılabilir onu alın bence bunda bebek dikilmeye vb başlarsa riskli
glsmmmm esilamom02 1.5 yaşında kızım var bizde asla sallanmadan uyumayız ayağımda sallamaktan çok yoruldum böyle ufak tefek kilo haznesi fazla olan beşik hamak artık ne olursa arayıştayim bukuesan bana da haber verirmisin cnm