derinmevzum beybimomm benim bebeğim de 3 ay 14 günlük son kontrolde 6650 gram gelmişti doktorumuz 6 aylık bebek kilosunda az yedirin demişti 😂yani demem o ki doktordan doktora değişiyor sanırım 6 aylık için normal sanki
ogretmenanne2024 beybimomm Allah doktorun gözünü doyursun benim kızım 5400 5 buçuk aylık. Ama doğum kilosu da önemli
beybimomm ogretmenanne2024 sizin doğum kilosu neydi? Bizimki 3.300 du .. hiç sormayın ya bende bu kilo olayına dikkat eden takiplerini düzenli yapan biriyim ilk bebeğimden de olması gerken kiloda olduğunu da biliyorum şaşkınım ya
ozcan39 beybimomm 6. Ayda doğum kilosunun iki katına ulaşması gerekiyor. Bebeğiniz iki katından da fazla. Zayıf diyenin aklı zayıf.
beybimomm ozcan39 o zaman doktorda sıkıntı var 😁 bende öyle düşünüyorum kilosu iyidi diye hep sevniyordum böyle diyince şaşırdım
beybimomm ogretmenanne2024 sağlıklı olsunlarda kilo önemli değil canım🥰 rabbim çocuklarımız korusun her türlü hastalıktan kötülükten 🤲
Sunismyson beybimomm doktorun daha iyi bilir canım persentil tablosuna göre değerlendirme yapılıyor genelde
beybimomm Sunismyson ya doktor bakıyor mu bilmiyorum çok hastası vardı o gün bide öğle arasına deng geliyordu arada hızlı hızlı yapıyordu
feyzsali 10,5 aylik bu kilodayiz sizinki gayet iyi bence bizimki herseyi yiyor ama kilo olmuyo malesef
50krsvertirreekk Derininannesi32 obez olduğunu nerden çıkardın doktor musun sen hayırdır sorunluya bak
Derininannesi32 beybimomm endişelenme bence doğum kilosuna görede normal kilo almış doktoru değiştir sen 😄
beybimomm Derininannesi32 doktoru değiştireceğim olması gereken kiloda çünkü, 9 üstü de obezite diyor çoğu doktor
Sunismyson beybimomm sağlık ocağındaki hemşire de bilgilendirir bu konuda onlarda da zorunlu olarak asılı ve değerlendirme amaçlı bakıyorlar
beybimomm 50krsvertirreekk maşallah canım nasıl beslenmesi falan? Emzriyor musun? Çok fazla değil mi canım