Ben de yaklaşık 3 yıl önce dışarda yediğim karışık ızgaradan zehirlenmiştim o zamanlar benim ateşim de çıkıyordu. Bi acil servise başvurun isterseniz ikinizde kötüyseniz. Ülkemizde bu aralar gıdalarla çok oynanılıyor yurt dışına ihraç edilen ürünler geri gönderiliyor zararlı madde tespitinden.