[silindi] mervee345 Elimde bu elbise var 1 yaş kizim sadece 1saat dogumgununde giydi tertemiz dolapta duruyor begenirseniz dolap hesabima eklerim☺️
Mnli mervee345 dolapta le mabellenin hesabı var minik defosu olan ürünleri oraya koyuyorlar uygun fiyata ona bakabilirsiniz