Arkadaslar merhaba oglum 6 aylık dogdugu gunfrn berı alerjıyle ugrasıyorum kolık bır bebektı gazından cok cektık bagırsk tepkıme basladı yenı dogan olunca anlamadık 2 aydan sonra falan bu kakalar neden azalmadı dıye doktora danıstık devlet hastanedı alerjı pol gttık derı kan testlerı yapıldı derıde bsy cıkmadı kanda alerjı yı gosteren bı deger yuksek cıkmıs sonuc alamadık o donem kısa surelı bagırsak tepkıne duzelınce uzerıne gitmedık sonra bır kac ay sonra egzama basladı tekrar alerjı doktoru a gttık bu sefer ozel .. derı testınde cok az yumutta kakao ve tavukta kızarma oldu onları kesıcex dedık kestık dıyet yaptık fakat egzama gecmedı sureklı yenılendı gecer gıbı oluyor kortızonlu kremı bırakınca yıne tekrarlıyordu sımdı bagırsak tepkıme yıne geldı egzama bı tık azaldı ama her beslenme sonrası kaka var mukus var kan yok gaz var bazen kusma bıle oluyor asırı gazdan dıyetle cozum bulamayınca aletjı doktoru malıyetlı bır test vaR ALEX yaptırabılırsen yaptıralım bunu dddı onu fa yaptık bu sefer onda hıc bsye alerjı cıkmadı suan bagırsak tepkıme devam edıyor dısler de gelıyor dısmı alerjımı cozemıyorum dıste bukadar her beslenme de kaka olurmu artıık sıyırıcam sımdıde probıyotık kullanmamıza ragmen kaka devam ettıg ıcın gastroentolıjıye gıdın dedı doktor boyle saçma sapan bır durumun ıcersındeyım allah askına akıl fıkır verın bu alerjımı degılmı basına gelen varmı varsa ne yaptınız ek gıdaya yenı başlıyoruz patates ve muz verdim oda ıshalı bıtırmedı basına gelen varmı nasıl cozum buldunuz cok yoruldum uzun oldu kusura bakmayın