Efehansmom Bebeğimin sol kolunda aşı bölgesinde içten fındık gibi boyutu ve sertliği olan bir şişlik fark ettim. Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba aşıdan mı olmuştur bilmiyorum. Dokunduğumda tepki vermiyor sanırım acıtan bi şey değil ama endişeliyim.