Hanımlar merhabalar sütüm gelmediği için mama veriyorum bebegıme 45 gunluk ve kabızlık cekıyoruz kakasını yapamıyor birde baya gazlı sürekli aglıyo ve sıkıyor kendisini fitil verdi doktor ama gunde bır demiş cok geldi bana kocaman fitil yazık ceyrek kullandım ama az yaptı kakasını bu konuda fikri olan varmı acaba siz nele ruaptınız