53 günlük bebeğim hasta. Ara ara öksürüyo ve sürekli burnu tıkalı sürekli temizliyorum ama gene tıkanıyor. Doktorumuz sadece burnunu temizleyip beklicez diyo. Başına gelen bebeği iyileşen ve önerileriniz varmı. Çok üzülüyorum daha çok küçük akıl verin lütfen bana bebeğime iyi bakamıyomuyım ben 🙄