Elvinemine 3 gün sonra 8 aylık oluyoruz bizde. Kendim bebek bisküvisi yaptım robotta çektim ve buzluğa koydum. Kuzu kıymadan köfte gibi yapıp buzluğa koydum. Sabahları mutlaka 1 yumurta yediriyorum. Peynirli omlet, peynir ve muzlu omlet, sebzeli omlet vs yapıyorum, yanına bi kaç tane siyah zeytin avokado+ceviz, yumurtanın üstüne biraz pekmez genellikle kahvaltı böyle. Sonra uyanınca biraz meyve veriyorum ve çorba yapıyorum. Yoğurt veriyorum bazen sade bazen meyveli ve yaptığım bebek bisküvisinden koyuyorum. Akşam yemeği olarakta kıymalı sebze yemeği pişiriyorum, o gün yoğurt vermemişsem ya da az vermişsem yemeğin yanında veriyorum. Yatmadan öncede yine biraz meyveli ya da bisküvili yoğurt vs veriyorum. Kahvaltı+çorba+kıymalı yemek her gün veriyorum ama mesela her gün yatmadan yoğurt falan yemiyor ya da her gün ana öğünlerin arasında meyve yoğurt yemiyor. Bazen dışarıda oluyoruz yanıma alıyorum tabi yine ama saatler değişebiliyor öğünler kayabiliyor. Bazende kendi yaptığım yemek uygunsa tuz baharat atmadan ona da ayırıyorum. Dün mesela etli nohut yemeği yapmıştım nohutları suyuyla ezdim eti de elimle tiftikleyerek verdim. Bir de anne sütü alıyor.
Aklıma geldikçe ekleyeyim. Çorbalarına ya da yemeklerine haftada 3 gün falan peynir altı suyu 3 günde kemik sularından koyuyorum. Sebze yemeklerinin içine de doyurucu ve besleyici olsun diye mercimek, bulgur vs koyuyorum