yirmiikikasim23 Semraren hizli buyuyup buyumedigi onemli. Benim aniden ortaya cikinca suphelendi doktorlar biyopsiye girdim en son 5 cmydi. Ama zararsiz ve nacizane fikrim ameliyat olmamak
Semraren yirmiikikasim23 adet döneminde benimde agrı oluyordu canım ama o zamanlar böyle bir tanı almadıgım için adettendir diyordum ama bu sefer netleşti sanırım. Bu tanı konulduktan sonra canım kolum da sırtımda agrıyo gibi hissettim. Belki de yapıyo belki psikolojik. Ama yanma sızlama gibi cok oluyo. Dolgunluk oluyo.
yirmiikikasim23 Semraren eger daha oncesinde yoksa dedigin gibi piskolojik olabilir, ama bununla yasamaya alismak lazim Allah’tan kotu huylu degil diye kendini sakinlestirebilirsin mesela
Vgc Ben de elime boncuk boncuk şeyler geliyor diye bugün gittim genel cerraha belki bir iki tane dedi ama panik oldum Salı günüme randevum var ultrasona
Prenslerin_Annesi34 yirmiikikasim23 anneminde göğsünde solid lezyon görüldü 5 ayda büyümüş mr istendi alerjisi var diye biyopsi istendi sizinde büyüyor muydu inşallah bizimkide iyi Huyludur brads 3
yirmiikikasim23 Prenslerin_Annesi34 evet hizli buyuyor ondan korkup biyopsi istemislerdi. İnsallah temiz cikacaktir icinizi ferah tutun🌸
Prenslerin_Annesi34 yirmiikikasim23 inşallahh eğer anlıyorsanız sonuçtan rıca etsem son postuma bakar mısınız
Merhaba05 Semraren 15 yaşımdan beri fibroadenomlarım var. Şuan 32 yaşındayım. Ağrı yapmaz, sert ve düzgün şekillidir genellikle hareket ederler sabit noktada yapışık değildir. Doktorun tavsiyesine göre senede 1 ya da 6 ayda bir kontrol ettirmeniz yeterli. Çok büyürse ve sizi rahatsız ederse ailenizde de genetik risk varsa küçük bi operasyonla alabiliyolar. Ama çok büyük bi hastalık ya da önemli bi durum değil dediğim gibi benim 15 senedir 3-4 tane var her iki göğsümde de. senede 1 kontrole gidiyorum. Hatta daha geçen ay gittim bi sorun yok seneye görüşürüz dedi doktor.
Merhaba05 Semraren hee bu arada hormonlara bağlı olarak çıktığı ve azalıp çoğaldığı için regl döneminden önce daha hassasiyet olabilir hafif sızlama olabilir. Kahve, sigara, gazlı içecek, çikolata kısacası kafein mümkün olduğunca az tüketmeye çalışın.