Kızlar yanlış anlamayın lütfen sadece devam sütü kullanan annelere bu sorum. Doktorumuz 3 ay içerisinde gece mamayı kesmemi söyledi. 1 yaşına yeni girdi kızım. Dün gece vermeyeyim dedim ama çok ağladı nasıl keseceğim mamayı? Siz kesmek için neler yaptınız? Zilli o kadar fena ki su ve mamayı uykuda bile ayırt edebiliyor. (Bu arada gün içinde hiç mama içmiyor)